trygg port
Serviceavtalen som gir deg full kontroll og maksimal trygghet
Hva er trygg port?
Trygg port er Din Portmontør AS sin faste serviceavtale som gir deg forutsigbarhet, trygghet og lavere kostnader over tid.
En garasjeport eller industriport er et teknisk produkt som krever jevnlig vedlikehold, og når den stopper, kan det skape alt fra frustrasjon til full driftsstans.
Vi sørger for at portene dine fungerer, uansett.
For private, borttslag og bedrifter som vil ha kvalitet, forutsigbarhet og profesjonell oppfølging.
Privatkunde
-
en årlig komplett service inkludert
gratis feilsøking over telefon
prioritert oppmøte ved feil
20% rabatt på deler
rask responstid 48t
dokumentasjon på alt arbeid
profesjonell oppfølging fra faglærte montører
-
Huseiere
Hytter
Nybygg
Eldre garasjeporter som burde kontrolleres jevnlig
-
194kr/mnd eks mva
1499kr/år eks mva
Bedrifskunde
-
1-2 faste service pr. år
full dokumentasjon iht. krav for drift og HMS
prioritet ved feil (24-48t etter avtale)
egen dedikert montørkontrakt
gratis uttrekning i premium- avtalen
mulighet for avtale som dekker hele portparken med gode priser
enkel fakturering og årsrapport som kan legges frem for styret
-
borettslag og sameier
butikker og kjøpesenter
lager og logistikk
verksted og industribygg
kommunale og offentlige bygg
-
Standard:
1 årlig service
full sjekkliste, smøring og justering
prioritert responstid innen 48 timer
20% rabatt på deler
gratis telefonstøtte
profesjonell dokumentasjon
Pluss
alt I standard pakken
responstid innen 24t
inkludert servicebil (verdi 845kr)
halv pris på arbeidstimer ved akutt feil
1 gratis utrykning pr år (verdi 5000kr)
Premium
alt i standard og pluss
ubegrenset antall utrykninger
fast montørkontrakt
2 service pr år
egen døgnbemannet kontaktvei for kritiske feil
gratis transport og prioritering hele året
årsrapport for boligstyre/bedrift (HMS + status)
-
Standard nivå - bedrift
399kr/mnd per port eks mva
pluss nivå - bedrift
549kr/mnd per port eks mva
premium nivå - bedrift
749kr/mnd per port eks mva
bestill trygg port
vanlige spørsmål
-
En port består av motor, fjærer, vaiere, sikkerhetssystemer og elektronikk som slites over tid. Uten service kan dette føre til:
Driftsstans
Kostbare reparasjoner
Unødvendig slitasje
HMS- risiko (for bedrifter/borettslag)
Regelmessig service reduserer risikoen og forlenger portens levetid betydelig.
-
Prisen avhenger av antall porter og hvilken pakke du velger. vi tilbyr både månedlig og årlig betaling. Hver kunde får en skreddersydd avtale basert på behov og porttype.
-
Trygg port- kunder for alltid prioritert responstid.
standard: innenfor 48T
pluss/premium kunder: 24T
ved akutte situasjoner kan vi også komme på uttrekning etter avtale.
-
Kun hvis porten står i privat bolig uten adkomst. Borettslag og bedrifter kan gi adgang via kode, nøkkel eller kontaktperson.
-
Per I dag dekker Din Portmontør AS regioner rundt Oslo i sør og Narvik/Harstad i Nord.
-
ja, vi servicer og reparerer
Hörmann
Alpha
Crawford
LiftMaster
Wisniowski
Ryterna
Det er ikke en port vi ikke server.
-
Feil som krever nye deler blir reparert etter medgått tid.
Som Trygg port- kunde får du
20% rabatt på nye deler
rask tilgang på montør
-
Vi gir rabatt ved bestilling av avtale som dekker flere porter, spesielt for borettslag og bedrifter. Oppgi antall porter i bestillingsskjema, så får du en skreddersydd avtale.
-
ja, trygg port har 3 måneders oppsigelsestid. oppsigelsen må sendes skriftlig til post@dinportmontor.no
-
Du blir kontaktet innen 24t for:
bekreftelse av bestillingen
kartlegging av porter
valg av prisnivå (for bedriftskunder)
planlegging av første service
Deretter sender vi avtalen til deg på mail for signering.
-
Da utfører vi først en inspeksjon. Nødvendig Reperasjon må gjøres før avtalen trer i kraft, slik at vi starter med en port som er sikker og i god stand.